Natalie Imbruglia – да си дойдем на думата

Наскоро ми разказваха за един репортаж по телевизията. Показали  някаква учителка по английски, която не гледала телевизия. Четяла книжки жената, сърфирала в интернет и така живеела като риба във вода.

Това състояние ми е познато, дори го одобрявам, защото самият аз също нямам телевизор. Липсата на този електроуред и безразличието ми към музикалните телевизии обаче станаха причина да открия  със закъснение наличието на екземпляр като Натали Имбрулия на нашата планета. Оттогава насетне нещата са различни. Вече 4 години и половина безпогрешно мога да разпозная това лице. Защото, както казва мъдрият народ, хубавото си е хубаво.

Album_Come_To_Life_coverВ клипа на песента Shiver г-ца Имбрулия ми направи приятно впечатление, допълнително подсилено от образа, в който се превъплъти в кино забавата Johnny English.

Начинът, по който г-ца Имбрулия се движи, ми напомня за изящна газела, пристъпила към бистър поток, за да пие вода. Лицето й… Устните…

Какви очи, какви очи!

Мда, отплеснах се! Щях да отворя дума за новия албум на Natalie ImbrugliaCome to Life (2009). Как можах да забравя?! Простете на стария глупак, но… албумът… хм… става. Ведър поп рок, който няма да остави следа в историята.

Научавам, че към момента госпожицата е свободна, но за нейно съжаление, не мога да й обещая нищо. Щастливо обвързан съм!  Ако Ви пита за мен, така й кажете!

––––––

Оценка: 2/5

Вашият коментар

