Шакира ме удиви с великолепен нов албум!

Не съм споменавал досега, че лично съм измислил няколко песни. Една от друга по-хубави! Например Wake Up, Santiago! е жизнерадостен химн на ранното събуждане, но кой знае защо, домашните ми не са благосклонни към  нея.

Така от личен опит знам колко е трудно да станеш пророк в родното си село. Ето защо уважавам хора, които вече са го постигнали.

Shakira_She_Wolf_2009

Например Шакира, която е почитана и в родината си Колумбия. Да, Shakira се справя добре със сложни неща като композирането и пеенето. She Wolf (2009) хареса дори на сухар като мен, който не по принцип не обича такава музика.

Песните са енергични, с прекрасни мелодии и мощен бийт! Със своето разнообразие и фантазия, албумът е станал истинска поп съкровищница!

Няма да се спирам на отделни композиции. Тук просто няма слаба песен! Някои даже май са подходящи и за belly dance.

**************

Оценка: 4/5

Вашият коментар

